مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 21:552020-02-17سياسي

تغییر در لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در اهواز کذب است


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان خوزستان هر گونه تغییر در لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در اهواز را تکذیب کرد.

- حجت الاسلام جلیل  علی نژاد رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان خوزستان  بامداد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، هر گونه تغییر در لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در اهواز  را تکذیب کرد.

وی با اشاره به پایبند بودن شورای ائتلاف استان خوزستان به عدم دخالت در فرآیند انتخاب لیست حوزه های انتخابیه گفت : بنابر اعلام شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اهواز ؛ کارون ؛ باوی و حمیدیه  لیست 3 نفره شبیب جویجری ؛ سیدرضا فلاحی مقدم و سیدکریم حسینی هیچگونه تغییری نداشته است.

وی افزود : شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در هرکدام از حوزه های انتخابیه در فرآیندی مشخص که از سوی مرکز اعلام شده بود اقدام به تعیین نامزدهای مورد حمایت ائتلاف کرده اند که در این فرآیند شورای ائتلاف استان هیچگونه فشار یا دخالتی نداشته و نخواهند داشت.

رییس شورای ائتلاف استان خوزستان عنوان کرد : باتوجه به برخی مباحث مطرح شده از سوی دلسوزان بررسی هایی در شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی صورت گرفته است لکن تاکنون تغییری در لیست اعلام شده از سوی شورای ائتلاف حوزه انتخابیه اهواز ؛ کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر در لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در اهواز کذب است

تغییر در لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در اهواز کذب است