مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 21:502020-02-17ورزشي

مردم باید مسؤولان زالوصفت ثروت اندوز را بشناسند


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز باید زندگی تمام مسؤولان تا پایین ‎ترین سطح در اتاق شیشه ای قرار بگیرد تا مردم زالوصفتانی که به دنبال ثروت اندوزی هستند را بشناسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری امشب در همایش بزرگ جوانان و ورزشکاران که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در سالن 2000 نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شد، با اشاره به اینکه سردار سلیمانی اثبات کرد که می توان خاکی زندگی کرد ولی افلاکی بود، اظهار کرد: امروز اگر بخواهیم راه برون رفت درستی از مشکلات کشور را پیدا کنیم باید روحیه جهادی و مکتب جبهه در جامعه زنده شود.

وی با بیان اینکه تا کنون یک لحظه آقای امیرآبادی در مجلس آرام نبوده است، عنوان کرد: آقای امیرآبادی نسبت به مسائل ملی و استانی در هیئت رییسه نقش موثر و مفیدی داشته اند؛ آقای زاکانی نیز در سه دوره ای که در مجلس بود با برنامه و بصیرت کمیسیون برجام را مدیریت و برنامه ریزی کرد و اقدامات بسیاری را انجام دادند.

کاندیدای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان قم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه لیست شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم هم پوشانی نسبت به یکدیگر دارند، مطرح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات همیشه مورد تاکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باید مسؤولان زالوصفت ثروت اندوز را بشناسند

مردم باید مسؤولان زالوصفت ثروت اندوز را بشناسند