مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 21:502020-02-17ورزشي

تخریب را ادامه دهید افشاگری می کنم


با اشاره به فضاهای تخریبی طی روزهای اخیر ادامه داد: اگر یک بار دیگر تخریب را در رسانه ها و کانال های تلگرامی تان ادامه دهید چهارشنبه شب در مسجد طفلان مسلم تمام اسناد شرکت ها و اسناد مالی شما را برای مردم رو خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، احمد امیرآبادی فراهانی دوشنبه شب در همایش بزرگ جوانان و ورزشکاران که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در سالن 2000 نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شد، با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای ساده زیستی بکار گرفته ایم، اظهار کرد: اگر بجای کار کردن به دنبال ثروت اندوزی بودیم امروز مانند برخی از نمایندگان رد صلاحیت می شدیم.

وی با بیان اینکه تلاش ما بر این است که مانند مردم زندگی کنیم تا بتوانیم با فساد مبارزه کنیم، عنوان کرد: سال 83 در خیابان جوادالائمه 138 متر منزل ساخته ام و هرکس هر ملکی بیش از این پیدا کرد برای خودش.

کاندیدای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان قم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: آقایانی که این روزها به تخریب پرداخته اید بیایید و لیست اموال خود را اعلام کنید، اگر جریان تخریب ادامه داشته باشد افشاگری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برخی از سال گذشته تلاش برای تخریب شروع کرده اند، خاطرنشان کرد: برخی افراد از بدو ورود آقای زاکانی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب را ادامه دهید افشاگری می کنم

تخریب را ادامه دهید افشاگری می کنم