مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 21:302020-02-17سياسي

آرای بالا پشتوانه مجلس و حکومت خواهد بود/مجلس انقلابی زمینه ساز دولت انقلابی است


تعداد آرای مردم در سطح بین المللی باعث پشتوانه ملی مجلس و حکومت خواهد بود و از نظر داخلی هم هر چقدر مشارکت مردم بیشتر باشد پیروی از اصول و مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی تبلور بیشتری خواهد داشت.

- مهدی حاتمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: با توجه به اینکه شورای نگهبان در احراز صلاحیت نامزدهای انتخاباتی حداقل های ممکن را در نظر می گیرد و تلاش داشته فرد را از حیث عقیدتی، سیاسی و چهارچوب های کلی نظام معرفی نماید لذا وظیفه اصلی انتخاب اصلح بر عهده مردم می باشد.

وی افزود: مردم در راستای انتخاب اصلح می توانند به سابقه اجرایی و یا اصطلاحا رزومه هر کاندیدا توجه خاصی داشته باشند و با توجه به شناختی که در حوزه انتخابیه هر یک از کاندیداها وجود دارد می توان از حیث اجرایی و مدیریتی او را مورد ازریابی قرار دارد.

مسئول بسیج اساتید استان کردستان ادامه داد: مسائلی مانند میزان ثروت شخص کاندیدا و دارایی وی می تواند توجه عموم را جلب کند البته در این خصوص نمی توان اظهار نمود که هر شخص ثروتمندی لزوما انسان متخلف یا دارای فساد مالی است اما با توجه به میزان درآمد ماهیانه و شناختی که در میان مردم وجود دارد باید تناسب قابل قبولی میان وضع مالی کنونی فرد و سوابق مدیریتی و درآمد ماهیانه وی وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرای بالا پشتوانه مجلس و حکومت خواهد بود/مجلس انقلابی زمینه ساز دولت انقلابی است

آرای بالا پشتوانه مجلس و حکومت خواهد بود/مجلس انقلابی زمینه ساز دولت انقلابی است