مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 21:002020-02-17سياسي

کولاک برف هم حریف شور انتخاباتی اردبیلی ها نمی شود


گرچه از بامداد دوشنبه کولاک برف در اردبیل آغاز شده و برف بی وقفه دوباره میهمان اردبیلی هاست، اما این وضعیت جوی سبب نشده تا از شور انتخابات در اردبیل کاسته شود و امروز نیز مردم در مراسمات سخنرانی کاندیداها حضور داشتند.

- در حالی که تنها چهار روز تا برگزاری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده است تنور این رویداد بزرگ در اردبیل گرم تر از پیش شده و طرفداران کاندیداها از تجمع در مقابل ستادها و حضور در مراسم سخنرانی ها غفلت نکرده اند.

این حضور باشکوه مردم نشان از حساسیت اردبیلی ها به سرنوشت آینده استان است که شایسته است با قرار گرفتن در ریل توسعه نام استان محروم از روی آن برداشته شده و اردبیل را در جایگاه اصلی خود ببینند.

اما در روزهای اخیر که تبلیغات رسمی کاندیداهای انتخابات شروع شده هر نامزد و کاندیدی آنچه که در توان داشته برای جلب رضایت و تغییر آرای مردم به نفع خود استفاده کرده و در این بین استفاده از نیازمندی های اصلی مردم استان به ویژه اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان از جمله این مورادی است که دستاویز نمایندگان برای تبلیغات شده است.

وجود 35 هزار جوان بیکار در استان اردبیل نه در قالب شعار می گنجد و نه می طلبد که نماینده و کاندیدایی آن را مستمسک خود برای رسیدن به صندلی های سبز بهارستان نماید بلکه نیازمند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولاک برف هم حریف شور انتخاباتی اردبیلی ها نمی شود

کولاک برف هم حریف شور انتخاباتی اردبیلی ها نمی شود