مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 20:552020-02-17سياسي

سپاه هیچ دخالت مصداقی در انتخابات ندارد


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) گفت: سپاه پاسداران هیچ دخالت مصداقی در انتخابات ندارد و تنها مردم را دعوت به حضور حداکثری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، حجت الاسلام رحمت اله صادقی با اشاره به این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود انقلاب اسلامی است و طبق قانون اساسی حافظ دست آوردهای انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: سپاه بازوی قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران است و شانی بالاتر از این دارد که از فرد یا جناحی خاصی حمایت کند و بر علیه کسی نیز اقدام و یا حرکت خاصی انجام نمی دهد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) تصریح کرد: در 41 سال انقلاب اسلامی که نزدیک به 40 انتخابات را پشت سر گذاشته ایم، سپاه پاسداران مبرای از دخالت در انتخابات به صورت مصداقی بوده است و به هیچ عنوان نیز قبول نداریم که پاسداری، حوزه و یا پایگاه مقاومت بسیجی به صورت مصداقی وارد عرصه انتخابات شوند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تاکید کرد: با این وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بایدهایی از جمله تبیین ویژگی های یک نماینده انقلابی مانند کارآمد بودن، شجاع، انقلابی، ولایت مدار و همراه با مردم بودن را در  دستور کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه هیچ دخالت مصداقی در انتخابات ندارد

سپاه هیچ دخالت مصداقی در انتخابات ندارد