موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - سربازان فراري - تامين اجتماعي - دانشگاه صنعتي شريف - مددجويان بهزيستي - مستمري مددجويان - دانشگاه صنعتي - بازنشستگان كشوري - همسان سازي حقوق بازنشستگان - امير قلعه نويي - جلال روح الله نژاد - نيكلاي ملادنوف - دوشان ولاهوويچ - محمدرضا انبيايي - شهر ايلام - توصيه هاي سلامت - موسيقي كرمانجي شمال خراسان - اسقاط خودروهاي فرسوده - گرندپري مجارستان - روابط عمومي ايرانسل - آرش اسحاقي - منطقه فتح المبين - نقص امنيتي در واتس اپ

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 20:502020-02-17پزشكي

ورزشی که عمر شما را طولانی می کند


نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد بازیکنان ورزش گلف با خطر کمتر مرگ زودرس مواجه هستند و می توانند به سلامت خود در دوران سالمندی کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دیلی میل، نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد بازیکنان ورزش گلف با خطر کمتر مرگ زودرس مواجه هستند.

پژوهشگران این مطالعه دریافتند، کسانی که حداقل یک بار در ماه گلف بازی می کنند، احتمالاً یک دهه بیشتر از سایر افراد عمر می کنند.

محققان در این بررسی حدود 5900 فرد بزرگسال 65 سال به بالا را به مدت 10 سال تحت نظر داشتند و دریافتند افرادی که به طور منظم گلف بازی می کردند (حداقل ماهی یکبار) بیش از 8 درصد با احتمال کمتر مرگ به هر علتی مواجه بودند.

دانشمندان می گویند این ورزش مانند پیاده روی گزینه خوبی است که افراد میانسال و سالمند به خوبی می توانند آن را انجام دهند و با تحرک فیزیکی خودرا از تبعات پیری در امان نگه دارند.

عدنان قریشی، نویسنده این پژوهش نیز خاطرنشان کرد: گلف می تواند مزایایی مانند کاهش استرس را فراهم کند و به راحتی به حفظ سلامت افراد کمک کند.

محقق ارشد این مطالعه که متخصص مغز و اعصاب در دانشگاه میسوری کلمبیاست همچنین گفت: این بررسی نخستین مطالعه ایست که به مزایای بازی گلف پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشی که عمر شما را طولانی می کند

ورزشی که عمر شما را طولانی می کند