مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 20:302020-02-17سياسي

حضور حماسی مردم در انتخابات نماد مردم سالاری دینی است


کاندیدای اصولگرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای نماد مردم سالاری دینی و مبارزه با سیاست های غلط ترامپ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، مجید شصتی نامزد انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع مردم و بسیجیان منطقه شهری خیرآباد و گل تپه شهرستان ورامین اظهار داشت: ترامپ همانند جبهه های دیگر در خاورمیانه، درباره ایران رویکرد اشتباهی داشته و نتوانسته به نتایج مطلوب دست یابد؛ چون مردم ایران را به خوبی نشناخته است.

وی تصریح کرد: مردم دشت ورامین کارنامه درخشانی در انقلاب اسلامی ایران دارند، مردم این دشت همیشه و کفن پوش برای دفاع از ولایت و رهبری آماده هستند این بار نیز با حضور پرشور خود در انتخابات برگ زرین دیگری در این دشت ولایت مدار رقم خواهند زد.

عضو جمعیت ایثارگران شهرستان ورامین اضافه کرد: آمریکا از سال 1332 دشمنی خود با ملت ایران را با کودتای 28 مرداد نمایان کرد و در دومین گام 12 روز بعد با برگرداندن شاه به ایران، مداخله جویی هایش را در قبال کشورمان بیشتر نشان داد.

این کاندیدای مجلس افزود: پس از شکست حمایت هشت ساله آمریکا از عراق در جنگ تحمیلی و ناکامی در ورود مستقیم به جنگ با ایران، دولت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حماسی مردم در انتخابات نماد مردم سالاری دینی است

حضور حماسی مردم در انتخابات نماد مردم سالاری دینی است