مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 20:152020-02-17اقتصادي

روند اجرایی پروژه گوره به جاسک طبق برنامه زمان بندی شده پیش می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا مسعود کرباسیان دوشنبه شب در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از خط تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان و بهره برداری از آزمایشگاه خوردگی این شرکت برای طرح انتقال نفت از گوه به جاسک اظهار داشت: شرکت ملی نفت ایران برای هماهنگی و تعامل هرچه بیشتر با شرکت های فولاد مبارکه، اکسین خوزستان و لوله سازان همواره در تلاش است چرا که ایجاد فضای همکاری، به روند اجرایی این طرح بزرگ نیز شتاب بیشتری می بخشد.

وی افزود: شرکت نفت به عنوان کارفرما و تامین کننده منابع مالی این طرح وظیفه ایجاد هماهنگی میان بخش های مختلف را بر عهده دارد و در بازدیدهای خود از شرکت های مربوطه برای رفع مشکلات احتمالی تلاش می کند .

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران گفت: در ابتدای اجرای طرح انتقال نفت از گوه به جاسک به دلیل مشکلاتی در بحث تامین ورق ، با تاخیر در انجام کارها مواجه بودیم اما در حال حاضر روند اجرایی به خوبی در حال پیشرفت است.

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت شامگاه دوشنبه به همراه جمعی از مدیران شرکت فولاد و شرکت ملی نفت ایران از خط تولید فولاد اکسین خوزستان بازدید و فاز نهایی آزمایشگاه خوردگی این شرکت را افتتاح کرد.

یکی از برنامه های وزارت نفت به منظور توسعه مکران و استفاده از فرصتهای آن در طرح های وزارت نفت، احداث خط لوله گوره به جاسک برای انتقال نفت خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند اجرایی پروژه گوره به جاسک طبق برنامه زمان بندی شده پیش می رود

روند اجرایی پروژه گوره به جاسک طبق برنامه زمان بندی شده پیش می رود