مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 18:452020-02-17حوادث

رد پای بی مهری «اورژانس» در مرگ جوان قشمی + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، خانواده جوان 25 ساله قشمی عدم انتقال فرزندشان توسط اورژانس به بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم را از مهمترین عوامل موثر در مرگ این جوان می دانند.

خواهر مرحوم دانیال حاتمی در این خصوص به خبرنگار فارس در قشم گفت: ساعت 00:23 دقیقه بامداد چهارشنبه بیست و سوم بهمن ماه به دلیل وخامت حال بردارم با اورژانس قشم تماس گرفتم و آنان در ساعت 12 و 28 دقیقه شب به منزل ما رسیدند.

وی اظهار داشت: نیروهای اورژانس فشار خون و قند دانیال را چک کردند و گفتند که وضعیت بیمار شما اروژانسی نیست.

خواهر متوفی افزود: این اظهار نظر نیروهای آمبولانس در حالی مطرح شد که برادرم رنگ در چهره نداشت و احساس نفس تنگی شدید می کرد.

وی ادامه داد: هنگام خروج نیروهای اورژانس از درب منزل مجدد به سراغشان رفتم و وضعیت وخیم بیمار و تنگی نفس او را به اطلاع آنان رساندم اما بر نظر خود تاکید کردند و گفتند این از علائم طبیعی بیماری است و می توانید با ماشین شخصی او را به بیمارستان منتقل کنید.

خواهر مرحوم حاتمی تصریح کرد: زمانی که موفق شدیم دانیال را با ماشین به بیمارستان قشم منتقل کنیم بلافاصله به او اکسیژن وصل کردند و شاید اگر برادرم را با آمبولانس دارای تجهیزات به بیمارستان منتقل کرده بودند اکنون زنده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد پای بی مهری «اورژانس» در مرگ جوان قشمی + فیلم

رد پای بی مهری «اورژانس» در مرگ جوان قشمی + فیلم