مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 17:452020-02-17حوادث

اقدام به موقع پلیس بوشهر مانع خودکشی جوان 37 ساله شد


سرهنگ حمید رضا خضری تنگستانی دوشنبه شب در این رابطه افزود: اوایل شب 23 بهمن 98 جوانی 37 ساله با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و در حالی که گریه می کرد با صدای لرزان اعلام داشت به دلیل داشتن اختلاف با همسرش به وسیله طنابی که به گردن خود بسته قصد خودکشی دارد و بلافاصله تلفن را قطع می کند.

وی تصریح کرد: باتوجه به حساسیت موضوع، سریعا ماموران پلیس وارد عمل شده و موضوع را پیگیری کردند.

خضری تنگستانی ادامه داد: در این راستا یکی از کارشناسان متخصص روان شناسی پلیس، با شماره تلفن همراه وی تماس و با مهارت خاصی علاوه بر مشاوره و تفهیم عواقب خودکشی از وی تقاضا می کند که طناب را از گردن خود بردارد اما مخاطب از این کار امتنا می کند.

وی ادامه داد: ماموران و کارشناسان پلیس به جهت رسیدن عوامل انتظامی به منزل این فرد، به مدت 20 دقیقه اقدام به صحبت و همدردی با وی کرده تا از وقوع چنین حادثه دلخراش و جبران ناپذیری جلوگیری کنند.

خضری تنگستانی ادامه داد: ماموران ضمن برقراری تماس مجدد با این فرد، با شیوه و شگرد خاصی شماره تلفن همسر و آدرس منزلش را می گیرند و با تماس و متقاعد نمودن همسر وی جهت مراجعه آنی به منزل این فرد، آدرس دقیق را گرفته و سریع به گشت خودرویی ابلاغ کردند تا در کمترین زمان ممکن در صحنه حاضر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام به موقع پلیس بوشهر مانع خودکشی جوان 37 ساله شد

اقدام به موقع پلیس بوشهر مانع خودکشی جوان 37 ساله شد