مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 17:252020-02-17سياسي

تسریع در برف روبی کوچه های خلخال نیازمند امکانات بیشتر


تسریع در برف روبی کوچه های شهر خلخال نیازمند دریافت امکانات بیشتر استانی است.

- صباح الدین برزگر عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال اظهار کرد: سرعت یافتن روند برف روبی کوچه های شهر خلخال نیازمند دریافت امکانات بیشتر استانی است.

وی افزود: با وجود پیگیری ها و حمایت های استاندار اردبیل، فرماندار خلخال و همکاری بخش خصوصی ولی به علت حجم زیاد برف و گستردگی شهر، روند فعلی برف روبی مورد رضایت مردم نیست.

شهردار خلخال با اشاره به بازدیدی که به اتفاق دادستان عمومی و انقلاب خلخال از سطح شهر انجام شد، بیان کرد: در حال حاضر فقط خیابان های اصلی مرکز شهر از وجود برف پاک سازی شده و بیش از 4000 سرویس کامیون، برف را به بیرون از شهر انتقال داده اند که هنوز در برخی کوچه ها وضعیت مطلوب نیست.

برزگر در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که درباره حاشیه شهر و شهرک ها که نیازمند کمک بیشتر شهرداری برای بازگشایی معابر هستند، اظهار کرد: اولویت اول با خیابان های اصلی و مراکز عمومی بوده و به لحاظ این که مدارس از روز گذشته در خلخال بازگشایی شده، همکاران شبانه روز مقابل مدارس و برخی از مراکز آموزشی را از وجود برف پاکسازی کردند که شب گذشته نیز برفروبی کوچه ها با برنامه ریزی آغاز شده و انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در برف روبی کوچه های خلخال نیازمند امکانات بیشتر

تسریع در برف روبی کوچه های خلخال نیازمند امکانات بیشتر