مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 17:052020-02-17سياسي

آمادگی دانش آموزان کشور برای شرکت درجشن تکلیف سیاسی


علی رمضانی عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در کرج اظهارداشت: به منظور آمادگی و زمینه سازی حضور گسترده دانش آموزان و فرهنگیان در انتخابات مجلس شورای اسلامی امسال در تمامی مدارس انتخابات شوراهای دانش آموزی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: قریب به 10 میلیون نفر از دانش آموزان با حضور خود در پای صندوق های رأی حدود 700 هزار نفر از همکلاسی ها و دانش آموزان واحد آموزشی خود را به عضویت شوراهای دانش آموزی انتخاب کردند.

رمضانی یادآورشد: دانش آموزان جشنواره دموکراسی در حدود 100 هزار واحد آموزشی به راه انداختند و با نحوه تبلیغات، صندوق و تعرفه رأی و رقابت سالم و مسوولیت پذیری آشنایی کامل پیدا کردند.

وی تصریح کرد: اقدامات فرهنگی و تربیتی مناسبی در شوراهای دانش آموزی و تشکل های دانش آموزی برای گفتمان سازی و جریان سازی حضور پررنگ و اثربخش رأی اولی ها و همچنین فرهنگیان و خانواده های آنها انجام شده است.

رمضانی یادآورشد: با ارتقاء تربیت اجتماعی و سیاسی دانش آموزان و آینده سازان در آینده شاهد بصیرت اجتماعی و سیاسی و حضور آگاهانه و هدفمند آنان در جامعه خواهیم بود.

وی بهره گیری از رهنمودهای رهبری در تنظیم پیام های کوتاه برای دانش آموزان و فرهنگیان برگزاری نشست ها و گفتمان های دانش آموزی و پاسخگویی به چیستی و چرایی انتخابات و همچنین تقویت تشکل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دانش آموزان کشور برای شرکت درجشن تکلیف سیاسی

آمادگی دانش آموزان کشور برای شرکت درجشن تکلیف سیاسی