مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 16:452020-02-17سياسي

ممنوعیت بکارگیری نیروی غیر بومی در پتروشیمی دهدشت/سد بالیاب در دیشموک کلید می خورد


به شرکت پتروپارس تأکید کردم تا زمانی که کهگیلویه نیروی توانمند دارد حق بکارگیری نیروی غیر بومی در پتروشیمی دهدشت را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، عدل هاشمی پور امروز در ششمین نطق انتخاباتی در دهدشت در تشریح عملکرد چهار ساله خود به عنوان نماینده مردم در مجلس اظهار داشت: روزی در اینجا اعلام کردم سد مارون آماده باش آمدم، حالا از من سوال کنید مرا مواخذه کنید که هاشمی شعاری که آن موقع دادی چکار کردی.

نامزد انتخابات مجلس یازدهم در کهگیلویه بزرگ گفت: به لطف خدا با پیگیری های مجدانه و با 81 جلسه کاری در وزارت نیرو و کشاندن رییس مجلس و وزیر نیرو به دهدشت و دیدن ظرفیت کشاورزی زمین های کلاچو و چرام 349 میلیون متر مکعب حقابه از آب مارون گرفته شد.

وی ادامه داد: در همان فرصت نیز مطالعه سد آبریز را پیگیری کردم امروز مطالعات آن تکمیل و بدون هیچ مانعی پیش رفته و تونل های انحرافی و دیوار سد به زودی احداث خواهد شد.

هاشمی پور گفت: برخی نمایندگان با ادعای اینکه سد مارون 2 باعث خشک شدن مارون یک می شود خواستند کارشکنی کنند اما با پیگیری ها تک و تنها بر آنها غلبه کردم و حرفم را به کرسی نشاندم.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موکلین و نخبگان و جریانات سیاسی بدانید بعد از اینکه حقابه را گرفتم جوسازی کردند در همین ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت بکارگیری نیروی غیر بومی در پتروشیمی دهدشت/سد بالیاب در دیشموک کلید می خورد

ممنوعیت بکارگیری نیروی غیر بومی در پتروشیمی دهدشت/سد بالیاب در دیشموک کلید می خورد