مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 16:002020-02-17سياسي

پژوهش موجب پویایی و پیشرفت سازمان بیمه سلامت است


پژوهش در حوزه سلامت طیف وسیعی از مطالعات را نسبت به سایر بخش ها شامل می شود که این امر سبب پویایی و پیشرفت این سازمان خواهد شد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: پژوهش در حوزه سلامت طیف وسیعی از مطالعات را نسبت به سایر بخش ها شامل می شود که این امر سبب پویایی و پیشرفت این سازمان خواهد شد.

رسول ظفرمند عصر امروز در کارگاه آموزش پژوهشی که با حضور مدیران و روسای ادارات ستادی و شهرستانی همچنین اعضای کمیته پژوهش در سالن اجتماعات اداره کل بیمه سلامت مازندران برگزار شد، گفت: پژوهش یکی از محورهای مهمی است که ضامن پیشرفت و توسعه پایدار در هر کشور به شمار می آید، اگر پژوهشی نشود، دانش بشری افزایش نخواهد یافت و دچار سکون و رکود خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به پیچیدگی ها و تغییرات مختلفی که در جوامع انسانی وجود دارد، همچنین تخصصی شدن مقوله سلامت، پژوهش می تواند نقش مهمی را از طریق تولید دانش و ارائه رهنمود در راستای حل مشکلات نظام سلامت ایفا کند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران خاطرنشان کرد: یکی از ارکان مهم نظام سلامت، بیمه سلامت است که به عنوان یکی از بزرگ ترین خریداران خدمات سلامت در کشور خدمات درمانی مورد نیاز را به بیمه شدگان ارائه می کند و این وسعت از ارائه خدمات نیاز به پژوهش را در این حوزه به امری اجتناب ناپذیر تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش موجب پویایی و پیشرفت سازمان بیمه سلامت است

پژوهش موجب پویایی و پیشرفت سازمان بیمه سلامت است