مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 15:502020-02-17پزشكي

افتتاح مرکز خیریه خدمات رسانی تیپ یک سرطان در البرز


رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز از افتتاح مرکز خیریه خدمات رسانی تیپ یک سرطان در البرز خبر داد.

- حسین کریم، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن اعلام خبر افتتاح اولین مرکز درمان خیریه خدمات رسان تیپ یک سرطان، گفت: شهید سبحانی از شهدای استان البرز هستند و به همت خانواده بزرگوار این شهید توانستیم مرکز خیریه تیپ یک سرطان در البرز را  در حوزه بیماری و تشخیص های اولیه سرطان و فرهنگ سازی خیریین و کمک به بیمارانی که نیازمند کار خیرند، افتتاح شد و افراد تحت نظر کمیته امداد در این مرکز درمان می شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز تصریح کرد:کار اصلی مرکز در حوزه آموزش، درمان و تشویق است تا بیماران به کمک دستگاه های موجود در این مرکز بتوانند در مراحل اولیه بیماری را تشخیص دهند.

وی اظهار کرد: اگر سرطان در مراحل اولیه تشخیص داده شود قابل درمان است و مهمترین نکته با این مرکز وجود خیرین است که مجموعه را حمایت می کنند؛ توسط خانواده شهید سبحانی بیش از دو میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار صرف این مرکز شده است.

کریم با اشاره به توسعه و گسترش دیگر بخش ها و دستگاه های این مرکز خاطر نشان کرد: روند توسعه برای بخش ها و دستگاه های درمانی ادامه دارد و امیدواریم افتتاح این مرکز الگویی برای سایر خیرین باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز خیریه خدمات رسانی تیپ یک سرطان در البرز

افتتاح مرکز خیریه خدمات رسانی تیپ یک سرطان در البرز