مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 14:552020-02-17اجتماعي

راه 203 روستای اردبیل مسدود شد/بازگشایی محورهای روستایی تا فردا


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در پی بارش روز گذشته برف در اردبیل در حال حاضر راه 203 روستای استان اردبیل مسدود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رحمتی عصر دوشنبه در بازدید از عملیات برفروبی راه های روستایی شهرستان نمین، اظهار کرد: کولاک برف و شدت گیری بارش ها موجب شده تا در حال حاضر راه ارتباطی 203 روستای استان اردبیل مسدود شود.

به گفته وی، با ورود سامانه ناپایدار جوی جدید به استان راه ارتباطی نزدیک به 400 روستای اردبیل مسدود شده بود که با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری، راه 183 روستا بازگشایی شده و در حال حاضر تردد در مسیرهای مربوط بدون مشکل در جریان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل یادآور شد: با به کارگیری تلاش و تمامی ظرفیت موجود به احتمال زیاد تمامی راه های روستایی استان اردبیل تا فردا بازگشایی می شود.

رحمتی ادامه داد: بیشتر راه های روستایی مسدود استان اردبیل در حال حاضر مربوط به شهرستان خلخال با 85 روستا بوده و در شهرستان های کوثر و اردبیل نیز به ترتیب راه 60 و 18 روستا مسدود است.

وی با بیان اینکه 286 دستگاه ماشین آلات برای بازگشایی راه های استان با مشارکت 110 گروه در آماده باش کامل است، افزود: نیروهای 13 راهدارخانه ثابت و سیار نیز در نقاط مختلف استان اردبیل برای خدمات رسانی به همشهریان و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه 203 روستای اردبیل مسدود شد/بازگشایی محورهای روستایی تا فردا

راه 203 روستای اردبیل مسدود شد/بازگشایی محورهای روستایی تا فردا