مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 14:402020-02-17اجتماعي

لزوم تامین امکانات رفاهی مرزبانان


 فرمانده مرزبانی ناجا از ازدواج 110 زوج جوان مرزبان در استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: تکلیف است بخشی از خدمات رفاهی به خصوص محل سکونت مرزبانان در مرزها را تأمین کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در مراسم جشن ازدواج 110 مرزبان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ارج نهادن به مقام خانواده، گفت: در مرزبانی خانواده از جایگاه ویژه ای برخوردار است چراکه خانواده ها نقش مؤثری در پشتیبانی مرزبانان و برقراری امنیت مرزها ایفا می کنند.

وی با اشاره به جشن ازدواج 110 مرزبان استان سیستان و بلوچستان، افزود: از شما همرزمان پایور و وظیفه و همسرانتان و همچنین دست اندرکاران برگزاری این مراسم که در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان تلاش کرده اند، قدردانی می کنم.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: خوشبختی عبارت است از احساس آرامش و شعف، مجلس امروز که بی ریا و بدون اسراف انجام شد، شادی خداوند را در بر دارد، جلسه ای که با قرآن و صلوات خاصه امام رضا (ع) شروع شود زندگی را پایدار تر می کند.

وی در ادامه به مقوله محبت در ازدواج پرداخت و اظهار داشت: زوج ها باید قدر این محبت که خدا در دل آنها قرار داده است را بدانند چراکه یک تحفه الهی است، اگر در زندگی محبت وجود داشته باشد، سختی بیرون از خانه نیز آسان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تامین امکانات رفاهی مرزبانان

لزوم تامین امکانات رفاهی مرزبانان