مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 14:352020-02-17سياسي

تصویب لایحه تأمین امنیت زنان گامی مؤثر در جهت استیفای حقوق زن است


معاون دادستان مشهد با اشاره به لایحه تأمین امنیت زنان گفت: اگر این لایحه تصویب شود جزو قوانین خوب ما در حوزه حقوق زنان خواهد بود و اگر به درستی اجرا شود در استیفای حقوق زنان یک گام مؤثر برداشته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، نیره عابدین زاده ظهر امروز در میزگرد تخصصی با موضوع زنان، پیشرفت ها و چالش ها که در آمفی تئاتر دانشکده الهیات دانشگاه فردوسی برگزار شد، اظهار کرد: من در رشته ای کار و فعالیت می کنم که برای خیلی ها سؤال بود که آیا زن نیز می تواند قاضی باشد؟! معاون دادستان مشهد با بیان اینکه وظیفه زن از جهت فعالیت پررنگ در جامعه و ایفای وظایفی که در خانه دارد، سخت است؛ تصریح کرد: اگر زنان با تمام وجود وظیفه اصلی خود که در منزل است به نحو مناسب انجام دهند و مدیریت در دو حوزه درون و بیرون از خانه را داشته باشند، می توانند در هر دو این حوزه ها موفق عمل کنند.

وی افزود: خوشبختانه با حضور پررنگ و موفق بانوان در جامعه، هرچه می گذرد برای مردم پذیرفتن این مطلب که زنان نیز در مشاغل سخت می توانند با موفقیت فعالیت کنند، آسان تر می شود.

عابدین زاده با اشاره به حضور 920 قاضی زن در محاکم قضایی سراسر کشور عنوان کرد: خوشبختانه کمترین تخلف و بیشترین تلاش را در حوزه فعالیت زنان قاضی شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب لایحه تأمین امنیت زنان گامی مؤثر در جهت استیفای حقوق زن است

تصویب لایحه تأمین امنیت زنان گامی مؤثر در جهت استیفای حقوق زن است