مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 14:202020-02-17فناوري

ثبت نام 84 ناشر الکترونیک برای نمایشگاه کتاب


مدیر بخش ناشران الکترونیک و دیجیتال سی وسومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به ثبت نام 84 ناشر الکترونیک و دیجیتال برای حضور در نمایشگاه، - از جانمایی ناشران این حوزه در کنار ناشران کتاب های کاغذی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بابک ندرخانی در گفت وگو با مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، درباره آمار ناشران الکترونیک و دیجیتال متقاضی حضور در این دوره از نمایشگاه بیان کرد: مهلت ثبت نام ناشران ساعت 24 شنبه (26 بهمن ماه) به پایان رسید و در مجموع 84 ناشر برای حضور در این دوره نمایشگاه اعلام آمادگی کردند؛ 21 ناشر در حوزه کودک، 33 ناشر در حوزه عمومی، 16 ناشر در حوزه دانشگاهی و 14 ناشر فعال در حوزه آموزشی.

مدیر بخش ناشران الکترونیک و دیجیتال سی وسومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به ثبت نام 67 ناشر از تهران و 17 ناشر شهرستانی افزود: 79 ناشر به طور مستقل ثبت نام کرده اند، پنج ناشر متقاضی نمایندگی و 81 ناشر خصوصی و مابقی دولتی هستند.

ندرخانی ادامه داد: لیست واجدین شرایط حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بعد از بررسی تقاضاها و شرایط ناشران متقاضی، تا پایان هفته اعلام خواهد شد.

او درباره محصولات این بخش توضیح داد: کالای دارای شابک از موسسه خانه کتاب و شامد (شناسه الکترونیکی محتوای دیجیتال) از مرکز فناوری اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 84 ناشر الکترونیک برای نمایشگاه کتاب

ثبت نام 84 ناشر الکترونیک برای نمایشگاه کتاب