مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 14:152020-02-17سياسي

همایش ملی علل و پیامدهای فقر و فقرزدایی در اراک برگزار می شود


مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان مرکزی از برگزاری همایش ملی علل و پیامدهای فقر و فقرزدایی در سیره امیرالمومنان (ع) در اراک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام مهرداد ایمانی مقدم عصر امروز امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش ملی علل و پیامدهای فرهنگ فقر و فقرزدایی در سیره امیرمومنان به میزبانی اراک خبر داد.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط تحریمی و باتوجه به تاکیدات رهبری و دلسوزان نظام که اقتصاد مقاومتی را چاره برون رفت از مشکلات معیشتی اعلام کردند، اولویت ما اصلاح و بهبود معیشت است، در همین راستا همایشی را با محوریت فقرزدایی برنامه ریزی کرده ایم.

ایمانی مقدم افزود: این همایش 15مرداد 99 مقارن با عید سعید غدیرخم با محوریت موضوعاتی چون پیامدها و علل فرهنگ فقر، پیامدها و آسیب های فقر و راهکارهای اصلاح فرهنگ فقر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان تا تاریخ اول اردیبهشت 99 فرصت ثبت نام در این همایش را دارند، بیان کرد: آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات تا یکم خرداد و مهلت ارسال اصل مقالات تا 20تیر 99 است.

  به گفته وی این همایش با همکاری دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان، بنیاد بین المللی غدیر، پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی و دانشگاه های استان و با داوری دادگستری استان برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی علل و پیامدهای فقر و فقرزدایی در اراک برگزار می شود

همایش ملی علل و پیامدهای فقر و فقرزدایی در اراک برگزار می شود