مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 14:102020-02-17سياسي

دهنوی: امثال زنگنه اعتقادی به تولید داخلی و جوانان ندارند


عضو فهرست انتخاباتی «ایران سربلند با بیان اینکه برخی مسئولین اعتقادی به اعتماد به جوانان ندارند و نگاهشان سمت غرب است، گفت: آقای زنگنه اعتقادی به تولید داخل و جوانان ندارد و امثال ایشان برای کشور مسئله شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، سیدمحسن دهنوی عضو فهرست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی عصر امروز(دوشنبه) در همایش مجلس و اقتصاد دانش بنیان که در ایستگاه نوآوری شریف برگزار شد، اظهار داشت: سال آینده واکسن بومی آنفولانزا در بازار خواهیم داشت و این واکسن اکنون توسط محققین در ایستگاه نوآوری شریف ساخته می شود و وقتی از اقتصاد دانش بنیان حرف می زنیم منظورمان این جنس فعالیت است.

وی بیان اینکه یک نگاه متخصصین فارغ التحصیل را بحران تلقی می کند و برخی مسئولین اعتقادی به اعتماد به جوانان ندارند و نگاهشان سمت غرب است، گفت: آقای زنگنه اعتقادی به تولید داخل و جوانان ندارد و امثال ایشان برای کشور مسئله شده اند.

دهنوی با اشاره به اینکه 6میلیون فارغ التحصیل داریم و 4میلیون نیز در شرف فارغ التحصیلی هستند و به زودی 10میلیون فارغ التحصیل خواهیم داشت، گفت: با نگاه فعلی مسئولین بحران بیکاری ما تشدید خواهد شد و چاره ای جز عوض کردن مدل کنونی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهنوی: امثال زنگنه اعتقادی به تولید داخلی و جوانان ندارند

دهنوی: امثال زنگنه اعتقادی به تولید داخلی و جوانان ندارند