مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 14:002020-02-17سياسي

تاکید استاندار ایلام بر حمایت نهادهای حمایتی از خانواده های معتادان


کمیته امداد و بهزیستی و دیگر دستگاه های مرتبط ورود کنند تا خانواده های معتادان با مشکلات و معضلات اجتماعی و مالی روبه رو نشوند.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: کمیته امداد و بهزیستی و دیگر دستگاه های مرتبط ورود کنند تا خانواده های معتادان با مشکلات و معضلات اجتماعی و مالی روبه رو نشوند.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن تاکید بر نظارت کامل مدیران بر زیرمجموعه خود گفت: در این زمینه دستگاه ها بر بخش خصوصی زیرمجموعه ی خود نیز نظارت کافی داشته باشند.

استاندار ایلام با اشاره به نظارت دقیق بر کمپ ها، سرای سالمندان و مراکز ترک اعتیاد بخش خصوصی، گفت: دستگاه های اجرایی که مجوز فعالیت به بخش خصوصی اعطا می کنند در زمینه عملکرد آنها نیز باید پاسخگو باشند و قصور این مجموعه ها متوجه دستگاه صادر کننده مجوز است.

سلیمانی خواستار تفکیک مراجعان به کمپ های ترک اعتیاد شد و گفت: در این زمینه سازوکاری صورت پذیرد تا مراجعینی که به کمپ ها رجوع می کنند براساس سن فرد و شدت و میزان اعتیاد آنها تفکیک شوند.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با تأکید بر توجه و حمایت از خانواده های معتادینی که در زندان و یا در کمپ ها پذیرش می شوند، تصریح کرد: کمیته امداد و بهزیستی و دیگر دستگاه های مرتبط در این خصوص ورو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار ایلام بر حمایت نهادهای حمایتی از خانواده های معتادان

تاکید استاندار ایلام بر حمایت نهادهای حمایتی از خانواده های معتادان