مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 13:552020-02-17سياسي

برترین های پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در کردستان معرفی شدند


تیتر، گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، خبر، عکس و کاریکاتور از بخش های پنجمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در استان کردستان بود در موضوعاتی شامل آسیب های اجتماعی اعم از طلاق، اعتیاد و بیکاری، تهدیدها و فرصت های مرز، نقش امنیت در تحقق توسعه و توسعه در تحقق امنیت پایدار، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مسائل صنفی اصحاب رسانه و در بخش های ویژه شعار سال (رونق تولید) و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار شد.

سلیمان الله مرادی، مجید سلیمانی نژاد، شیروان یاری، مسعود مرادسلیمی، مسعود ورمزیار و خبات ساعدی داوران این دوره از جشنواره بودند که با اهدای لوح های سپاس از آنها تجلیل به عمل آمد.

با رای هیئت داوران در بخش گزارش رتبه اول را به طور مشترک چنور صادقی از خبرگزاری ایرنا و شیرین مرادی از خبرگزاری فارس، رتبه دوم مشترک را هم افسانه گلباغی از ایرنا و عادل پیرویسی از سایت کردتودی و رتبه سوم مشترک را هم هیوا محمدپور از خبرگزاری کردپرس و مهوش رحیمی از سایت آفتاب دل به خود اختصاص دادند و اثر زینب طلایی از خبرگزاری ایرنا هم در این بخش شایسته تقدیر شد.

در بخش خبر شیوا اردلان منش از خبرگزاری فارس رتبه نخست، ملیحه سیفی از خبرگزاری ایسنا رتبه دوم، وریا کرمی از خبرگزاری ایرنا و سونیا محمدی از خبرگزاری موج به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در کردستان معرفی شدند

برترین های پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در کردستان معرفی شدند