مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 13:552020-02-17اقتصادي

صرفه جویی در مصرف برق در استان فارس امسال 74 درصد رشد داشت


فرشید رستمی روز دوشنبه در همایش جشن همیاران برق در شهرستان استهبان خبر صرفه جویی 87/4 مگاوات انرژی برق توسط همیاران برق در تابستان سال جاری را اعلام کرد و گفت: درتابستان سال جاری با همکاری دانش آموزان و همیاران برق در سراسر استان فارس، در بخش خانگی 87/4 مگاوات در مصرف انرژی برق صرفه جویی به عمل آمدکه این میزان در مقایسه با میزان 8/2 مگاوات صرفه جویی انرژی در سال گذشته، 74 درصد رشد را نشان می دهد.

رستمی، با بیان اینکه در قرآن بر اسراف نکردن و پرهیز از مصرف بی رویه نعمت ها تاکید شده اظهار داشت: شدت مصرف انرژی در کشور ما بسیار بالاست و متوسط رشد سالیانه مصرف انرژی برق بیش از 7 درصد می باشد لذا باید به نحوی عمل شود تا با ترویج فرهنگ مدیریت مصرف بهینه، از مصرف بی رویه و هدررفت منابع ملی و انرژی جلوگیری به عمل آید.

این مقام مسوول با بیان اینکه در سال جاری، آن دسته از مشترکین که الگوی مصرف در فصل تابستان رعایت کرده بودند، شامل پاداش خوش مصرفی شدند، گفت: در شهرستان استهبان حدود 13 هزار مشترک شامل پاداش خوش مصرفی برق شدند و 75 میلیون تومان پاداش به آنان تعلق گرفت.

وی از تمامی مشترکین برق این شرکت درخواست کرد تا با رعایت الگوی مصرف انرژی، این شرکت را در تامین برق پایدار برای کلیه مشترکین در اقصی نقاط این استان یاری دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی در مصرف برق در استان فارس امسال 74 درصد رشد داشت

صرفه جویی در مصرف برق در استان فارس امسال 74 درصد رشد داشت