مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 13:552020-02-17سياسي

نمایندگان فرماندار آستارا در شعب اخذ رای با وظایف خود آشنا شدند


فرماندار آستارا روز دوشنبه در جلسه نمایندگان فرمانداری در شعب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری آستارا اظهار کرد: نمایندگان فرماندار مهم ترین مسئولیت در هر شعبه اخذ رای را دارند و باید دور از هر شائبه تبلیغاتی به وظایف قانونی خود عمل کنند.

حسن رستم زاد بیان کرد: اهتمام بر اجرای قوانین و هماهنگی بین اعضای شعب و عوامل هیات نظارت از وظایف نمایندگان فرماندار است و مسئولیت های آنها در کتابچه ویژه انتخابات تشریح شده است و باید مطالعه کنند، تا در روز رای گیری مشکلی پیش نیاید.

وی افزود: شعار یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گام دوم انقلاب، امانتداری، بی طرفی و انسجام ملی است و استفاده از امکانات اداری به نفع و یا علیه نامزدها خط قرمز و تخلف است.

فرماندار آستارا گفت: 84 شعبه اخذ رای خواهیم داشت و برگزار کنندگان انتخابات، امانت دار مردم هستند و باید از رای مردم به عنوان حق الناس حفاظت کنند و این به عنوان اصل اساسی در انتخابات محسوب می شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور و انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در پنج استان، همزمان در دوم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان فرماندار آستارا در شعب اخذ رای با وظایف خود آشنا شدند

نمایندگان فرماندار آستارا در شعب اخذ رای با وظایف خود آشنا شدند