مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 13:352020-02-17اجتماعي

901 کودک بازمانده از تحصیل در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری فرحناز قائد امینی گفت: افزایش حداکثری پوشش دوره پیش دبستانی یکی از برنامه های اولویت دار مصوب و ابلاغی زیرمجموعه سند تحول بنیادین در سال جاری است که در همین راستا برنامه توسعه کمی و کیفی دوره پیش دبستانی در مناطق دارای ضریب محرومیت، روستایی، عشایری، دوزبانه و کمترتوسعه یافته در دستور کار قرار گرفته است.

قائدامینی در ادامه از شناسایی 901 کودک بازمانده از تحصیل در استان خبر داد و گفت: پیش از این نیمی از این کودکان شناسایی نشده بودند و اطلاعی از وضعیت زندگی این کودکان در دسترس نبود که با تشکیل کمیته ای متشکل از آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) تمامی این کودکان مورد شناسایی قرار گرفتند.

وی همچنین به برخی مشکلات در خصوص رتبه بندی معلمان استان اشاره کرد و گفت: مشکلات و گلایه های معلمان در راستای اجرای طرح رتبه بندی احصا و با نامه نگاری هایی که با مرکز انجام گرفته تا حدودی برطرف شده و امید می رود سایرمشکلات این طرح نیز در آینده ای نزدیک برطرف شود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از ساماندهی نیروی انسانی به عنوان یکی از شاخص های حوزه معاونت پرورشی نام برد و ضمن اشاره به کسب رتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

901 کودک بازمانده از تحصیل در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد

901 کودک بازمانده از تحصیل در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد