مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 13:202020-02-17سياسي

نگاهی به درصد مشارکت مردم قم در 10 دوره انتخابات مجلس


حداقل مشارکت مردم قم در 10 دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مربوط به دوره های سوم و چهارم با 51 درصد و حداکثر حضور پای صندوق های رأی مربوط به دوره اول با مشارکت 70 درصد واجدین شرایط بوده است.

- خبرگزاری فارس- حسین طالب علی: شهر مقدس قم در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره نقشی هدایتگر و بسترساز در تحولات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور داشته است.

رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امروز هم مرکز معرفتی دنیای اسلام، شهر قم است، این شهر را به قلب فعال و متحرکی تعبیر کردند که می تواند خون معرفت و بصیرت و بیداری و آگاهی را در سرتاسر پیکر امت اسلامی پمپاژ کند.

ازاین رو شهر قم همواره با حساسیت هایی مواجه بوده و به نوعی چه در داخل و چه از خارج چشم ها به این شهر دوخته شده است.

این روزها قم نیز مانند دیگر شهرهای ایران حال و هوای انتخاباتی دارد و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شرایطی حساس چه از منظر تحولات داخلی و چه با نگاه با تحولات خارجی در رو دوم اسفند برگزار خواهد شد.

انتخابات این دوره با وقایعی همچون ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و موشک باران پایگاه نظامی عین الاسد توسط سپاه گره خورده است؛ وقایعی که بار دیگر روحیه حماسی و سلحشوری را در کشور زنده کرد و برخلاف تصور دشمنان، نخستین نمود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به درصد مشارکت مردم قم در 10 دوره انتخابات مجلس

نگاهی به درصد مشارکت مردم قم در 10 دوره انتخابات مجلس