مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 13:152020-02-17سياسي

بانوان کرمانشاهی از مجلس چه می خواهند؟


یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در راه است و شعارها، سخنرانی ها و تبلیغات داوطلبان تایید صلاحیت شده برای این انتخابات، از هرگوشه و کناری شنیده می شود و نباید جایگاه پیگیری مطالبات بانوان در وعده و وعیدهای انتخاباتی خالی بماند.

زنان علاوه براینکه نیمه تاثیرگذار جمعیت در هر کشوری محسوب می شوند در توسعه یک جامعه تاثیرگذار هستند و صیانت و پاسداری از هویت انسانی بانوان کرمانشاهی موضوعی پراهمیت است که باید توسط نمایندگان آینده استان دنبال شود.

آموزش و پژوهش، سلامت و تندرستی، حقوق و امنیت، جمعیت و خانواده، کار و اقتصاد، حمایت های اجتماعی، مشارکت سیاسی و تصمیم سازی و فرهنگ و اجتماع به عنوان هشت شاخص و محور اصلی معرف موضوع عدالت جنسیتی است که باید به آن پرداخته شود.

نمایندگان بگویند برای مسائل فرهنگی بانوان چه برنامه ای دارند؟ مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان کرمانشاه به ایرنا گفت: این روزها داوطلبان تایید صلاحیت شده برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در محافل گوناگون و در حوزه های متعدد با مردم سخن می گویند و انتظار می رود همانطور که مسائل اقتصادی در اولویت است مسائل فرهنگی و هنر نیز در اولویت قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان کرمانشاهی از مجلس چه می خواهند؟

بانوان کرمانشاهی از مجلس چه می خواهند؟