مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 13:062020-02-17سياسي

حق حاکمیت مردم مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی است


ایوب درویشی روز دوشنبه در نشست آموزشی اعضای هیات بازرسی حوزه انتخابیه کاشان بیان کرد: یاد دوران پیروزی انقلاب به عنوان چراغ راه کشور را باید همواره گرامی داشته و دستاورد گران سنگ آن همواره تبیین شود زیرا همین امر الهام بخش حرکت رو به جلوی مردم و کشور بوده است.

وی افزود: پیش تر حاکمیت فردمحور بر جامعه حاکم بود و از این رو شعارها و جهت پیکان به سمت طاغوت و شاه، به عنوان نماد آن قرار داشت که نشان می دهد مردم ما خواهان حاکمیت واقعی بر سرنوشت خود بودند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با اشاره به تاکید امام راحل مبنی بر برگزاری انتخابات حتی در شرایط ناگواری مانند جنگ و دفاع که برای هر کشوری مهم است، اضافه کرد: نتیجه آن اندیشه و حاکمیت، همین انتخابات پیش رو و استقرار نهاد انتخابات در ساختار سیاسی کشور است.

وی مشارکت در انتخابات به هر شکلی از رای دادن گرفته تا نامزدی و نظارت را کاری ارزشمند برشمرد و تاکید کرد: انتخابات دستاورد کمی نیست و این پیام را دارد که در هر حالتی باید صندوق رای و نهاد انتخابات را گرامی بداریم و همگان وظیفه حفظ و حراست از آن را برعهده دارند.

درویشی با اشاره به برخی شبهه افکنی ها تصریح کرد: جمهوریت و اسلامیت از یکدیگر جداشدنی نیستند، پایه های نظام بر رای مردم استوار است و سرمایه و تکیه گاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق حاکمیت مردم مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

حق حاکمیت مردم مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی است