مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 12:552020-02-17سياسي

علیزاده و داداشی گزینه نهایی شانا در شرق و غرب گیلان


معاون امور استان های شورای ائتلاف نیروها انقلاب، نظر علی علیزاده و ولی داداشی را گزینه نهایی این شورا در حوزه انتخابیه رودسر و املش و آستارا معرفی کرد.

- نورالدین قدیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه فهرست کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حدود 140 حوزه انتخابیه استانی منتشرشده، اظهار کرد: در حال حاضر گزینه های شانا در 10 حوزه انتخابیه گیلان معرفی شده و تا پایان فردا لیست تمامی نامزدهای موردحمایت در سراسر کشور اعلام می شود.

وی با رد شایعات منتشرشده در برخی از حوزه های انتخابیه گیلان افزود: شانا در حوزه های انتخابیه رودسر و املش، صومعه سرا و آستارا به گزینه نهایی رسیده ولی در بندرانزلی نیز گزینه موردحمایت شورای ائتلاف هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.

معاون امور استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به اسامی کاندیدای موردحمایت این شورا در مرکز استان گیلان گفت: سید علی آقازاده دافساری، جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی و محمدرضا احمدی سنگر به عنوان گزینه هایی اصلی شانا در رشت معرفی شده اند.

قدیمی با بیان اینکه نامزدهای موردحمایت شانا در حوزه های انتخابیه تالش بزرگ، آستارا و صومعه سرا به مردم معرفی شده اند، تصریح کرد: محمود شکری در حوزه انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیزاده و داداشی گزینه نهایی شانا در شرق و غرب گیلان

علیزاده و داداشی گزینه نهایی شانا در شرق و غرب گیلان