مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 12:452020-02-17سياسي

333 شعبه اخذ رای در تنکابن پیش بینی شده است


333 شعبه اخذ رای برای جمع کردن آرای مردم شهرستان در روز انتخابات دوم اسفندماه پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید امیر حسینی عصر دوشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه 333 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه تنکابن برای انتخابات پیش رو در نظر گرفته شده است، گفت: 270 شعبه ثابت و 63 شعبه سیار هستند.

وی با تاکید بر رعایت قانونمداری در انتخابات افزود: انتظار ما این است که همه مدیران و کارکنان با ایجاد یک بسیج عمومی برای حضور در پای صندوق های رأی به افزایش سطح مشارکت عمومی کمک کنند.

حسینی جو با بیان اینکه رکن اصلی نظام اسلامی جمهوریت آن است، اضافه کرد: انتخابات یک پدیده و رفتار در جهت اجرای دموکراسی است.

وی با تاکید بر اینکه در شرایطی مانند جنگ، ترور و حوادث غیرمترقبه هیچگاه انتخابات در کشور تعطیل نشده، اظهار داشت: تأکید امام راحل و مقام معظم رهبری و دیگر بزرگان کشور همواره بر برگزاری انتخابات و رعایت اصل مردم سالاری دینی بود.

نماینده عالی دولت در تنکابن ضمن قدردانی از هیئت های سه گانه، اداره اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش شهرداران، بخشداران و دهیاران از دستگاه های اجرایی خواست، انتخابات را جدی گرفته و همه امکانات را در اختیار برگزاری این رویداد سیاسی بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

333 شعبه اخذ رای در تنکابن پیش بینی شده است

333 شعبه اخذ رای در تنکابن پیش بینی شده است