مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 12:362020-02-17اقتصادي

ظرفیت شرکت های دانش بنیان در حوزه پسماند بهره گیری شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران خواستار بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در حوزه پسماند شد و گفت: شهرداری ها در این حوزه با شرکت های دانش بنیان قرارداد ببندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رازجویان بعدازظهر دوشنبه در جلسه نحوه انعقاد قرارداد اخذ تسهیلات دانش بنیان برای مدیریت پسماند شهرهای استان خواستار اقدام عملی شهرداری ها نسبت به انعقاد قرارداد با شرکت های دانش بنیان در حوزه پسماند شد و با اشاره به اینکه تمامی شهرداری ها می بایست نسبت به اخذ قرارداد با شرکت های دانش بنیان جهت سرمایه گذاری در حوزه پسماند اقدام کنند خاطر نشان کرد: برای اجرای این رویداد مهم ارائه تضمین لازم از جمله موضوعات مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: برای اولین بار شاهد انعقاد قرارداد صندوق نوآوری شکوفایی با شهرداری های استان پیرامون معضل زباله و پسماند هستیم و صندوق نوآوری شکوفایی به دنبال خرید تکنولوژی و تحویل آن به شهرداری ها است.

وی اظهار کرد: تضامین شهرداری ها قوانین خاص خود را دارد که باید مورد توجه قرار گیرد تا شاهد اقدامات عملی پیرامون سرمایه گذاری شهرداری ها و شرکت های دانش بنیان در بخش زباله و پسماند باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت شرکت های دانش بنیان در حوزه پسماند بهره گیری شود

ظرفیت شرکت های دانش بنیان در حوزه پسماند بهره گیری شود