مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 12:302020-02-17سياسي

نمایندگان مجلس نباید در استیضاح مسؤولان متخلف و ناکارآمد مماشات کنند


کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس آینده باید مجلسی انقلابی و پایبند به ارزش های والای انقلاب باشد، گفت: مجلس یازدهم باید مجلسی باشد که نمایندگان آن در استیضاح مسؤولان متخلف و ناکارآمد مماشات نکند.

- رضا حسنی در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان در خصوص علت حضور در انتخابات اظهار داشت: باتوجه به عملکرد مجلس دهم و مشاهده برخی انحرافات در عملکرد نمایندگان و همچنین نیاز به ورود جدی جوانان به عرصه های مهم تصمیم گیری حکومت جمهوری اسلامی بر خود تکلیف دیدم مطابق بیانات رهبر معظم انقلاب در این حوزه ورود کنم تا هم تشویقی برای حضور جوانان در چنین مناصبی باشد و هم با آگاه سازی عموم مردم راه برای ورود افراد ناصالح و بی کفایت به مجلس شورای اسلامی گرفته شود.

وی در پاسخ به اینکه ضعف ها و مسائل مجلس دهم را در چه چیزی می بیند، افزود: مشکلات مجلس فعلی را در دور شدن از آرمان های انقلاب و اشرافی گری و بی توجهی به مشکلات مردم و  فساد مالی برخی نمایندگان می دانم.

کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس آینده باید مجلسی انقلابی و پایبند به ارزش های والای انقلاب باشد، تصریح کرد: مجلسی که نمایندگان آن در استیضاح مسؤولان متخلف و ناکارآمد مماشات نکند، در مبارزه با فساد مصلحت اندیشی نکند، قوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس نباید در استیضاح مسؤولان متخلف و ناکارآمد مماشات کنند

نمایندگان مجلس نباید در استیضاح مسؤولان متخلف و ناکارآمد مماشات کنند