مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 12:162020-02-17اقتصادي

سازندگان داخلی صنعت نفت 2500 میلیارد تومان تسهیلات می گیرند


تفاهم نامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد کیش، بانک صادرات، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد شد و بر اساس این تفاهمنامه از این پس سازندگان تجهیزات صنعت نفت می توانند از تسهیلاتی .

- تفاهم نامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد کیش، بانک صادرات، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد شد و بر اساس این تفاهمنامه از این پس سازندگان تجهیزات صنعت نفت می توانند از تسهیلاتی 2500 میلیارد تومانی استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این تفاهم نامه همکاری که باهدف کمک به توسعه صنعت پتروشیمی با استفاده از توانمندی داخلی صورت گرفته است، بین مشاور عالی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و سازمان منطقه آزاد کیش، بانک صادرات ایران انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت امضا شد.

جعفر ربیعی، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در این مراسم با اشاره به اینکه عزم صنعت پتروشیمی برای استفاده از توانمندی داخلی جزم است، گفت: همه شرکت های پتروشیمی از همکاری و استفاده از توانمندی سازندگان و تولیدکنندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان و استارت آپ استقبال می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازندگان داخلی صنعت نفت 2500 میلیارد تومان تسهیلات می گیرند

سازندگان داخلی صنعت نفت 2500 میلیارد تومان تسهیلات می گیرند