مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 12:102020-02-17سياسي

رونمایی از معامله قرن نشان دهنده ضعف و استیصال دشمن است


معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی اظهار کرد: رونمایی از معامله قرن نشان از قوت دشمن نیست بلکه نشان دهنده ضعف و استیصال دشمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین اکبری بعد از ظهر دوشنبه در نشست هم اندیشی که با محوریت آینده منطقه بعد از شهادت سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی در واحد شیراز برگزار شد، در خصوص نقش نخبگان دانشگاهی در پیشبرد ارزش های انقلابی، ویژگی های فرهنگی مقاومت و وضعیت منطقه پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی سخن گفت.

معاون دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی به طرح سوالاتی در خصوص رسالت علمی و پژوهشی اساتید به ویژه اساتید بسیجی و انقلابی پرداخت و گفت: سوالات و مسائل متعدد و مهمی وجود دارند که باید فضای نخبگانی به آن بپردازد و این جز با خودباوری امکان پذیر نیست و خود بسیج و فرهنگ بسیجی و موفقیت های حاصل از آن خود موضوع بسیار مهمی برای پژوهش اساتید است که متأسفانه ما خیلی کار علمی و نظریه پردازی بر روی آن انجام نداده ایم.

وی اضافه کرد: این فرهنگ مقاومت است که موفق شد که اسراییل و آمریکا را شکست داده و موفقیت های جبهه مقاومت در یمن و لبنان و سوریه و عراق و … حاصل کند.

اکبری افزود: رابطه دولت و ملت در غرب در فرهنگ ما به صورت رابطه امام و امت در می آید و تمام موفقیت هایی ما به خاطر وجود این رابطه است؛ متأسفانه فضای نخبگانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از معامله قرن نشان دهنده ضعف و استیصال دشمن است

رونمایی از معامله قرن نشان دهنده ضعف و استیصال دشمن است