مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 11:552020-02-17سياسي

آزادی 498 زندانی جرایم غیرعمد در فجر 98


به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایندگی های ستاد دیه در قالب طرحی موسوم به «دهه رهایی» زمینه آزادی 498 زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کردند.

- مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایندگی های ستاد دیه در قالب طرحی موسوم به دهه رهایی زمینه آزادی 498 زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید اسدالله جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور با تقدیر از همیاری خیرین در امر حبس زدایی از زندان ها گفت: به برکت ایامی که قفس ‏های طاغوت شکسته شد و نفس‏های ناب انسانی از سینه‏ ها رهایی یافت، به همین برکت با کمک 88 میلیارد ریالی خیرین در بازه زمانی دهم تا 23 بهمن ماه زمینه آزادی 434 بدهکار مالی و 64 محکوم به پرداخت دیات ناشی از حوادث کارگاهی و رانندگی فراهم گردید که نزدیک به 80 درصد این افراد در ایام مبارک فجر و مابقی در روزهای آتی از گرفتاری حبس نجات یافتند.

وی افزود: در اجرای این طرح انسان دوستانه ستاد دیه استان زنجان با آزادی 54 زندانی نیازمند بیشترین تعداد آزادی ها را به خود اختصاص داده و در ادامه به ترتیب اصفهان و فارس با 47 و 45 آزادی در صدر فهرست قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 498 زندانی جرایم غیرعمد در فجر 98

آزادی 498 زندانی جرایم غیرعمد در فجر 98