مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 11:362020-02-17حوادث

کلاهبردار ارومیه در رودان دستگیر شد


درپی شکایت تعدادی مراجعه کننده به مراکز انتظامی ارومیه مبنی بر کلاهبرداری میلیارد ریالی از آنان از سوی فردی با فروش یک واحد آپارتمان به چند نفر، موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ رمضان شهریاری روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مال باختگان مشخص شد، این فرد در ارومیه با خرید و فروش یک واحد آپارتمان به چندین نفر ، پس از اخذ بیش از 14 میلیارد ریال وجه نقد از شهروندان، اقدام به کلاهبرداری کرده است.

وی بیان داشت: این فرد پس از کلاهبرداری متواری شده و با اقدامات صورت گرفته مشخص شده که در رودان از توابع استان هرمزگان مشغول به کار است.

شهریاری ادامه داد: پس از شناسایی محل اختفای متهم با هماهنگی قضایی و انتظامی دریک عملیات پلیسی فرد مورد نظر در یکی از شهرک های صنعتی آب معدنی رودان دستگیر و به کلانتری انتقال یافت.

فرمانده انتظامی رودان اظهارداشت:- پس از اتهام وارده به متهم مبنی بر بدهکاری مالی و رو برو شدن با مستندات کافی به بزه ارتکابی اعتراف و اعلام کرد یک واحد آپارتمان را در استان اذربایجان غربی به چندین نفر به فروش رسانده و اقدام به کلاهبرداری مردم نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار ارومیه در رودان دستگیر شد

کلاهبردار ارومیه در رودان دستگیر شد