مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 11:062020-02-17سياسي

76 محل رای گیری در شهرستان کردکوی ایجاد شده است


ابراهیم قدمنان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری مهر با بیان اینکه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی 76 محل رای گیری ایجاد شده است، اظهار کرد: 33 دواطلب در کردکوی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید نهایی شده اند و دو نفر هم در لیست تایید قرار دارند که اگر به این رقابت برگردند، تعداد کاندیداها به 35 نفر می رسد.

قدمنان با اشاره به تدابیری که برای تبلیغات کاندیداها در نظر گرفته شده است، افزود: برای تبلیغات متعادل مکان هایی را در سطح شهر در نظر گرفته شده است تا کاندیدها بتوانند عکس ها و پوستر های خود را نصب کنند، همچنین در سطح روستا ها هم بخشداران و دهیاران نظارت های لازم را انجام می دهند.

فرماندار کردکوی با بیان اینکه اعضای هیئت های بازرسی باید اصل بی طرفی را رعایت کنند، گفت: اعضا نباید از کاندیدای خاصی حمایت کنند یا اینکه در ستادهای انتخاباتی آنان فعالیت داشته باشند و اگر زمانی تخلفی را مشاهده کردند، ابتدا با ارشاد به آن ها گوشزد کنند و در صورت تکرار با آنها برخورد قانونی شود.

وی افزود: در چند روز گذشته تعدادی از کاندیداها چندین بنر اضافه در سطح شهر برپا کرده بودند که توسط اعضای هیئت بازرسی جمع آوری شد.

قدمنان با عنوان اینکه کمیته امحاء هر روز در شهرستان تشکیل می شود، بیان کرد: در برخی از روز ها این کمیته دوبارهم تشکیل می شود تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

76 محل رای گیری در شهرستان کردکوی ایجاد شده است

76 محل رای گیری در شهرستان کردکوی ایجاد شده است