مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 10:352020-02-17فرهنگي

خانه موزه «اکبر رادی» تأسیس می شود/ نامگذاری خیابانی به نام این هنرمند


دبیر دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی عنوان کرد: از رویکردهای بنیاد رادی در سال آتی، تأسیس و راه اندازی خانه موزه اکبر رادی و همینطور نامگذاری خیابانی به نام او توسط شورای اسلامی شهر تهران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، نشست خبری دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی پیش از ظهر امروز، 28 بهمن ماه با حضور بهزاد صدیقی، دبیر این جشنواره، روح الله جعفری، دبیر بخش مقالات و رادی شناسی در سالن کنفرانس خانه تئاتر برگزار شد.

بهزاد صدیقی در ابتدای نشست با ارائه گزارشی از فعالیت های دومین جشنواره اکبر رادی گفت: اولین دوره این جشنواره در شش بخش برگزار شد اما امسال پنج بخش داریم علتش هم محدودیت منابع مالی است که بخش سمینار بین المللی نمایشنامه نویسی حذف شد.

وی بخش های مختلف جشنواره را اینگونه معرفی کرد: مسابقه نمایشنامه نویسی، سمینار رادی شناسی، صحنه ای به صورت غیر رقابتی با دعوت از پنج نمایشنامه نویس و کارگردان و بخش رادیو رادی شامل نمایش های رادیویی و رادیوتئاتر، بخش های این دوره از جشنواره هستند.

دبیر جشنواره با اشاره به اهمیت بخش نمایشنامه نویسی در کشور گفت: 35 نمایشنامه در بخش نمایشنامه نویسی از چهارده شهرستان انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه موزه «اکبر رادی» تأسیس می شود/ نامگذاری خیابانی به نام این هنرمند

خانه موزه «اکبر رادی» تأسیس می شود/ نامگذاری خیابانی به نام این هنرمند