مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 10:302020-02-17سياسي

نمایندگان آینده یزد به توسعه متوازن و سند آمایش استان اهتمام کنند


استاندار یزد ایفای مسئولیت و وظایف قانونی نمایندگی را مهمترین انتظار از نمایندگان آینده استان در مجلس شورای اسلامی خواند و اهتمام به توسعه متوازن استان و نمود یافتن سند آمایش و سایر اسناد بالا دستی در فعالیت نمایندگان در پیگیری انتظارات را از آنها خواستار شد.

- ایسنا/یزد استاندار یزد ایفای مسئولیت و وظایف قانونی نمایندگی را مهمترین انتظار از نمایندگان آینده استان در مجلس شورای اسلامی خواند و اهتمام به توسعه متوازن استان و نمود یافتن سند آمایش و سایر اسناد بالا دستی در فعالیت نمایندگان در پیگیری انتظارات را از آنها خواستار شد.

محمدعلی طالبی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در رابطه با انتظاراتی که از نمایندگان مجلس آینده وجود دارد، اظهار کرد: ایفای مسئولیت و وظایف قانونی نمایندگی، مهمترین انتظار از نمایندگان است چرا که متاسفانه در دوره های گذشته شاهد ارائه وعده هایی از سوی نمایندگان فراتر از این مسئولیت های قانونی به مردم بودیم یا برخی به حوزه ها و مسائل مختلف ورود داشتند که این مسئله منجر شده تا وظیفه و مسئولیت اصلی نمایندگی فراموش شود.

وی نسبت به توجه نمایندگان این دوره از مجلس شورای اسلامی به موضوع مذکور ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدوار هستم که این نمایندگان به مسئولیت اصلی خود که تدوین قوانین مناسب برای مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان آینده یزد به توسعه متوازن و سند آمایش استان اهتمام کنند

نمایندگان آینده یزد به توسعه متوازن و سند آمایش استان اهتمام کنند