مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 10:252020-02-17اقتصادي

آغاز طرح نظارتی عید از ابتدای اسفند/ ذخیره سازی 7000 تن سیب و پرتقال


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، از برگزاری نمایشگاه های توزیع و تامین کالاهای مورد نیاز مردم و مصرف کنندگان خبر داد و اعلام کرد که طرح نظارتی نوروز 1399 و بازار شب عید در راستای تنظیم بازار کالا و خدمات ویژه ایام پایانی سال و نظارت و کنترل قیمت .

- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، از برگزاری نمایشگاه های توزیع و تامین کالاهای مورد نیاز مردم و مصرف کنندگان خبر داد و اعلام کرد که طرح نظارتی نوروز 1399 و بازار شب عید در راستای تنظیم بازار کالا و خدمات ویژه ایام پایانی سال و نظارت و کنترل قیمت ها نیز از ابتدای اسفند ماه سال جاری آغاز و تا 15 فروردین ماه سال آینده، استمرار خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یدالله صادقی در نشست خبری خود که در راستای ایام پایانی سال و برگزاری نمایشگاه های توزیع و تأمین کالاهای مورد نیاز ایام عید نوروز اظهار کرد: در راستای تامین نیازمندی های مردم و حفظ آرامش بازار پایان سال و ایام شب عید که تقاضا برای برخی کالاها و خدمات افزایش پیدا می کند، با هماهنگی ستاد تنظیم بازار کشور تمهیداتی اتخاذ شده است.

اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز سال 1399 و روزهای پایانی سال جاری است که از ابتدای اسفند ماه آغاز و تا 15 فروردین ماه سال آتی استمرار خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح نظارتی عید از ابتدای اسفند/ ذخیره سازی 7000 تن سیب و پرتقال

آغاز طرح نظارتی عید از ابتدای اسفند/ ذخیره سازی 7000 تن سیب و پرتقال