مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 10:052020-02-17اقتصادي

نجات منابع طبیعی با همت مردم


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خوسف گفت: 350 پشته خاکی و بذرپاشی دو هزار هکتار از عرصه های منابع طبیعی شهرستان خوسف به همت روستاییان این شهرستان اجرایی شد که در نوع خود در استان کم نظیر است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خوسف گفت: 350 پشته خاکی و بذرپاشی دو هزار هکتار از عرصه های منابع طبیعی شهرستان خوسف به همت روستاییان این شهرستان اجرایی شد که در نوع خود در استان کم نظیر است.

مهدی کرباسچی، امروز دوشنبه 28 بهمن، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای پروژه های آبخیزداری در شهرستان خوسف و نتایج خوبی که این طرح ها در پی داشته است، مردم این شهرستان را بیشتر به پروژه های منابع طبیعی ترغیب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به استقبال بی نظیر مردم از پروژه های منابع طبیعی در حوضه های آبخیزداری و احیای مراتع، افزود: علاوه بر پروژه های آبخیزداری که به ما ابلاغ شده است و در حال انجام آن ها هستیم، تقاضای زیاد مردم باعث شد پروژه هایی را نیز به صورت مشارکتی انجام دهیم.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خوسف بیان کرد: در اجرای طرح های مشارکتی منابع طبیعی شهرستان بحث های نظارتی، دهیاری تامین نیروی کار و فرمانداری تجهیزات لازم را تامین کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات منابع طبیعی با همت مردم

نجات منابع طبیعی با همت مردم