مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 10:002020-02-17سياسي

استقرار امام محله، یعنی استقرار یک تمدن کوچک در محله


قائم مقام معاونت فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در همایش طرح امام محله که با حضور 430 نفر از رؤسا و معاونان تبلیغات اسلامی سراسر کشور آغاز شد گفت: - قائم مقام معاونت فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در همایش طرح امام محله که با حضور 430 نفر از رؤسا و معاونان تبلیغات اسلامی سراسر کشور آغاز شد گفت: استقرار امام محله، استقرار یک تمدن کوچک در محله است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان در آغاز همایش طرح امام محله که با حضور رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های 17 استان برگزار شد با اشاره به سابقه مفصل مساجد، امامان شیعه و علما که زیرساخت مطمئنی برای مرجعیت اجتماعی داشته اند افزود: خروجی اینکه حل تمام مشکلاتمان را گردن حاکمیت انداخته ایم این می شود که وقتی دولت کم توان شود، کارها می خوابد بنابراین باید کار را دست مردم سپرد.

وقتی مدیری یا روحانی مردم را ناظر بر خود دید، تلاش می کند تا کیفیت کار را بالا ببرد و پاسخگو باشد؛ چنانچه از آن سو مردم هم روحانی را حمایت می کنند.

میرمحمدیان با تاکید بر اینکه فرآیند طرح امام محله طی دو تا سه سال اجرا می شود تصریح کرد: امام محله نباید وارد کارها و آموزش های اجباری شود بلکه باید با رفع موانع آنها را رشد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار امام محله، یعنی استقرار یک تمدن کوچک در محله

استقرار امام محله، یعنی استقرار یک تمدن کوچک در محله