مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 10:002020-02-17دانش

تدریس استندآپ کمدی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه کمبریج


دانشگاه کمبریج اعلام کرد که قصد دارد برای اولین بار در رشته نویسندگی در حوزه نمایش دوره هایی را برای مقطع کارشناسی ارشد، برگزار کند.

- تدریس "استندآپ کمدی" در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه کمبریج دانشگاه "کمبریج" اعلام کرد که قصد دارد برای اولین بار در رشته نویسندگی در حوزه نمایش دوره هایی را برای مقطع کارشناسی ارشد، برگزار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وب سایت رسمی دانشگاه کمبریج ، این برنامه توسط نویسندگان و متخصصان این صنعت اجرا و تدریس خواهد شد.

به این ترتیب از این به بعد دانشجویان دانشگاه کمبریج می توانند در مقطع کارشناسی ارشد رشته نویسندگی در حوزه نمایش هم تحصیل کنند.

در این برنامه، نویسندگی در ژانرهای مختلف نمایشی همچون تئاتر، اجرای شعر، رادیو و استندآپ کمدی به دانشجویان تدریس خواهد شد.

برگزاری این دوره ها توسط مرکز نویسندگی خلاقانه دانشگاه انجام خواهد شد که بخشی از انستیتو آموزش مداوم دانشگاه کمبریج است.

ابیگیل داکرتی (Abigail Docherty) نویسنده و از اساتید برجسته این دوره ها اظهار کرد، دلیلی که تاکنون دانشگاه کمبریج نویسندگان نمایشی مجربی را تربیت کرده، این است که دانشجویان قادر بوده اند همکاری و مشارکت های زیادی را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدریس استندآپ کمدی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه کمبریج

تدریس استندآپ کمدی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه کمبریج