مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 10:002020-02-17اجتماعي

ورود سامانه پربارش از بعدازظهر چهارشنبه/ جزییات بارش در 3 روز پایانی هفته


مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدید از بعدازظهر چهارشنبه از شمال غرب وارد کشور می شود و ابتدا موجب بارش برف و باران در دامنه های زاگرس مرکزی و شمال غرب کشور خواهد شد.

- صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز شاهد بارش برف و باران در استان های واقع در غرب و شمال غرب کشور، دامنه های زاگرس مرکزی و شمالی، مناطقی از شمال شرق کشور و دامنه های جنوبی البرز مرکزی و غربی هستیم.

وی با بیان اینکه امروز در مرکز و غرب دریای خزر بارش باران ادامه دارد، گفت: روز آینده بارش پراکنده برف و باران در برخی نقاط شمال شرق و زاگرس مرکزی داریم، همچنین در جنوب غرب کشور هم بارش پراکنده پیش بینی می شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: سامانه بارشی جدید از بعدازظهر چهارشنبه از شمال غرب وارد کشور می شود و موجب بارش برف و باران در دامنه های زاگرس مرکزی و شمال غرب کشور خواهد شد، همچنین بعدازظهر چهارشنبه بارش پراکنده برف و باران در بخش هایی از غرب کشور پیش بینی می شود و در جنوب غرب هم بارش پراکنده باران داریم.

وی اظهار داشت: روز پنجشنبه هفته جاری فعالیت این سامانه بارشی افزایش می یابد و نیمه غربی کشور، دامنه های البرز شرقی و شمال شرق کشور را در بر می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه پربارش از بعدازظهر چهارشنبه/ جزییات بارش در 3 روز پایانی هفته

ورود سامانه پربارش از بعدازظهر چهارشنبه/ جزییات بارش در 3 روز پایانی هفته