مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:452020-02-17پزشكي

پذیرش 135 معتاد زن در کمپ ترک اعتیاد آذربایجان غربی طی سال جاری


مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از پذیرش 135 معتاد زن از ابتدای سال جاری در کمپ ترک اعتیاد استان خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از پذیرش 135 معتاد زن از ابتدای سال جاری در کمپ ترک اعتیاد استان خبرداد.

سعید فریور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت درمانی زنان معتاد استان با بیان اینکه در سال جاری تعداد 135 معتاد زن در تنها مرکز اقامتی بهبودی، بازتوانی افراد با اختلال سوء مصرف مواد پذیرش شده اند، افزود: در شهر ارومیه یک گرمخانه شبانه ویژه بانوان معتاد یا بهبود یافته با ظرفیت 15 نفر وجود دارد.

وی در خصوص آسیب های یک زن معتاد به خانواده و جامعه باتاکید بر اینکه به دلیل نقش مهم و پر رنگ زنان در تعادل وضعیت روانی خانواده و جامعه و تاثیر آن ها بر تربیت فرزند، مصرف مواد در زنان از اهمیت دوچندانی برخوردار است، ادامه داد: در واقع با آسیب دیدن زنان، علاوه بر اینکه خودشان لطمه می بینند آسیب های اجتماعی متعددی نیز به جامعه و خانواده وارد می شود که از جمله این آسیب ها می توان به افزایش طلاق، افزایش کودکان کار و بی خانمان، افزایش بیماریهای عفونی از جمله ایدز و.

، متلاشی شدن خانواده، بی سرپرست ماندن کودکان ، عدم تربیت درست کودکان و نوجوانان بدلیل اعتیاد مادر خانواده، روی آوردن زنان به فعالیتهای نامشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 135 معتاد زن در کمپ ترک اعتیاد آذربایجان غربی طی سال جاری

پذیرش 135 معتاد زن در کمپ ترک اعتیاد آذربایجان غربی طی سال جاری