مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:262020-02-17سياسي

ورود کلیه نامزدها انتخاباتی به عرصه تبلیغات ورامین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، در حوزه انتخابیه ورامین، پیشواو قرچک با بیش از 700 هزار نفر جمعیت، 27 نفر برای کسب یک کرسی مجلس شورای اسلامی با یکدیگر به رقابت می پردازند، رقابتی که در آن تمامی نامزدها یا گرایش سیاسی اصولگرایی دارند و یا خود را به عنوان نامزد انقلابی و مستقل اعلام کرده اند.

با رد صلاحیت سید حسین نقوی حسینی نماینده فعلی شهرستان ورامین که در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از مجموع 194 هزار و 866 آرای صحیح با کسب 95 هزار و 144کسب کرده بود، مجال برای دیگر افراد مطرح فراهم شد تا با تبلیغات گسترده، برگزای جلسات خانگی و حضور در مساجد و محافل عمومی، تلاش کنند تا به یک کرسی مجلس شورای اسلامی دست پیدا کنند.

در دو روز اول تبلیغات رسمی، چهار نفر از نامزدهای حوزه انتخابیه ورامین، پیشواو قرچک با نصب گسترده پوستر در مناطق مختلف تلاش کردند تا از قافله دیگر رقبا عقب نمانند ولی با عدم حضور مابقی نامزدهای انتخاباتی، تب تبلیغات نیز فروکش کرد و بیشتر تبلیغات به سمت فضای مجازی و کانال های تلگرامی سوق پیدا کرد.

از شب گذشته، تمامی نامزدهای انتخاباتی پوسترهای تبلیغاتی خود را در سطح مناطق شهری و روستایی سه شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک پخش کرده و حضور خود را رسمی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود کلیه نامزدها انتخاباتی به عرصه تبلیغات ورامین

ورود کلیه نامزدها انتخاباتی به عرصه تبلیغات ورامین