مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:262020-02-17سياسي

نقش رسانه ها در شور انتخاباتی


تاکید مقام معظم رهبری مبنی براینکه هرکس ایران اسلامی را دوست دارد باید در انتخابات شرکت کند، نقش بی بدیل رسانه ها در امید آفرینی، ایجاد آرامش روانی درجامعه و تقویت وحدت ملی را بیش از پیش آشکار می سازد.

امروز حضور پرشور در انتخابات قدمی موثر در گام دوم انقلاب است که دراین عرصه نیز رسانه ها با مسوولیت اجتماعی که دارند هرچه بیشتر باید در تنویر افکار عمومی ایفای نقش کنند ، بنابراین دراین راستا رسانه ها با آگاهی بخشی شفاف و دقیق به جامعه می توانند بسترهای امیدآفرینی هرچه بیشتر را فراهم کنند.

چراکه رسانه ها می توانند شعارها و وعده های انتخاباتی نامزدها را آسیب شناسی کرده و موضوعاتی که امید آفرینی را به جامعه تزریق می کند اطلاع رسانی کنند .

امروز اگرچه در شرایط سخت اقتصادی به واسطه تحریم ها به سر می بریم که وابسته به جریان خاصی نیست اما همگان باید با اتحاد و انسجام بسترها را برای بارگذاری مجلسی قوی فراهم کنیم ، مجلسی که اقتدار نظام اسلامی را متعالی تر سازد .

اینکه هرایرانی وطن پرست باید در انتخابات شرکت کند ضرورتی انکار ناپذیراست چنانچه شهادت سردار دلها ( حاج قاسم سلیمانی) نمونه عینی یک عامل وحدت آفرین در جامعه بود تا در انتخابات آتی و سایر عرصه های مشارکتی این نمادهای انسجام، به نمایش گذاشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش رسانه ها در شور انتخاباتی

نقش رسانه ها در شور انتخاباتی