مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:262020-02-17ورزشي

تبلیغات غیر متعارف برای گرفتن رأی ماراتن نامزدها از عزا تا عروسی


با آغاز تبلیغات انتخاباتی در استان قزوین شاهد ایجاد شور و نشاط قابل توجهی در میان نامزدها و طرفداران آنها هستیم و چهره شهر این روزها حال و هوای دیگری پیدا کرده است.

با برپا شدن بنرهای تبلیغاتی در نقاط مختلف شهر، بخشی از تبلیغات با عکس و پوستر و عکس های بزرگ در کنار ستادها خودنمایی می کند و حضور در مجالس عمومی و خانگی و شرکت در جلسات عمومی و سخنرانی های آتشین و با برنامه و بدون برنامه و تبلیغ در فضای مجازی و پخش تیزرها و سخنان مختلف از مسائل رایج این روزهاست.

راه اندازی کارناوال های تبلیغاتی و برنامه های شاد و موسیقی و حضور در برنامه های فرهنگی و سیاسی و اجتماعی و ورزشی بهترین راه تبلیغ نامزدهاست هر چند در این میان شاهد روش های غیر متعارف و غیر اصولی نیز هستیم که از دید مردم و دستگاه های نظارتی نیز دور نمانده است.

شرکت نامزدها در مجالس عزا و عروسی، سخنرانی های متعدد، چاپ پوستر، توزیع بروشور، دورهمی های شبانه، حضور در مراسم مذهبی، دعوت از سخنرانان مطرح و شخصیت های سینمایی و ورزشی در تبلیغ نامزد مورد نظر، استفاده از روزنامه های محلی و سراسری و انتشار دیدگاه ها و برنامه ها، چسباندن پوستر در روی خودروها و راه اندازی کارناوال تبلیغاتی، دادن شعارهای کلیشه ای عمران، آبادانی، معیشت، اقتصاد، مصاحبه های انتقادی علیه عملکرد مجل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات غیر متعارف برای گرفتن رأی ماراتن نامزدها از عزا تا عروسی

تبلیغات غیر متعارف برای گرفتن رأی ماراتن نامزدها از عزا تا عروسی